ﺁﺝ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﻮ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﺑﭩﮭﺎﺋﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺠﯿﺐ ﺧﯿﺎﻝ ﺁﯾﺎ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﮐﻮ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﮯ ﺑﮍﮮ ﺑﮍﮮ ﭘﺎﻧﭻ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﭘﮑﮍ ﮐﺮ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ، ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﻋﺠﯿﺐ ﻭ ﻏﺮﯾﺐ ﺧﯿﺎﻝ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺏ ﺑﮭﻼ ﯾﮧ ﺗﻌﯿﻦ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮﺗﺎ ﮐﮧ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﺧﻄﺎ ﮐﺎﺭ ﮐﻮﻥ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﺎﻧﭻ۔
ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﻧﮯ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺳﮯ ﺩﻭ ﯾﻮﻡ ﮐﯽ ﻣﮩﻠﺖ ﻃﻠﺐ ﮐﯽ ﺟﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺑﺨﻮﺷﯽ ﺩﮮ ﺩﯼ۔ ﻭﺯﯾﺮﺍﻋﻈﻢ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﮨﺎﺋﺶ ﮔﺎﮦ ﮐﻮ ﻟﻮﭦ ﺁﯾﺎ۔ ﭘﮩﻼ ﺩﻥ ﺗﻮ ﺳﻮﭺ ﺑﭽﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﮔﺰﺭ ﮔﯿﺎ، ﻭﮦ ﺟﺘﻨﺎ ﺳﻮﭼﺘﺎ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ۔ ﺍﺏ ﺑﮭﻼ ﻭﮦ ﮐﺴﮯ ﺑﮍﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮐﺎﺭ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﮐﺮﻭﺍﺩﯾﺘﺎ۔ ﺑﺎﻵﺧﺮ ﺳﻮﭼﺘﮯ ﺳﻮﭼﺘﮯ ﺍﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻧﮑﺘﮧ ﻣﻞ ﮔﯿﺎ، ﺑﺲ ﺍﺳﯽ ﻧﮑﺘﮯ ﮐﻮ ﺫﮨﻦ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮫ ﮐﺮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﺁﺋﻨﺪﮦ ﮐﺎ ﻻﺋﺤﮧ ﻋﻤﻞ ﻃﮯ ﮐﺮﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﯾﺎ۔
ﺩﻭ ﺩﻥ ﺟﮭﭧ ﭘﭧ ﮔﺰﺭ ﮔﺌﮯ، ﭘﺎﻧﭻ ﺑﮍﮮ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭﻭﮞ ﻭﺍﻟﯽ ﺑﺎﺕ ﺍﺏ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﯽ ﻋﻮﺍﻡ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭻ ﭼﮑﯽ ﺗﮭﯽ، ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﭘﺎﺭﺳﺎﺋﯽ ﮐﺎ ﺩﻋﻮﯾﺪﺍﺭ ﺗﮭﺎ۔ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﺑﮭﯽ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﻧﯿﮏ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ، ﺁﺧﺮ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺗﮭﺎ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﮐﻮﺗﻮﺍﻝ ﻧﮯ ﺷﮩﺮ ﺑﮭﺮ ﺳﮯ ﭘﺎﻧﭻ ﺑﮍﮮ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﭘﮑﮍ ﻟﯿﮯ، ﺍﻥ ﭘﺎﻧﭻ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﯾﮏ ﺟﻢ ﻏﻔﯿﺮ ﺍﻣﮉ ﺁﯾﺎ۔ ﮨﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﯾﮧ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﮐﻮ ﺑﮯ ﺗﺎﺏ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺁﺧﺮ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﯽ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﻥ ﺑﮍﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺣﺸﺮ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﮔﺎ، ﺷﺎﮨﯽ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﻞ ﮐﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﮨﺠﻮﻡ ﺗﮭﺎ، ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺗﺨﺖ ﭘﺮ ﺑﺮﺍﺟﻤﺎﻥ ﺗﮭﺎ، ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﮯ ﺍﺷﺎﺭﮮ ﭘﺮ ﭘﺎﻧﭻ ﺑﮍﮮ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ۔
ﻋﺎﻟﻢ ﭘﻨﺎﮦ، ﯾﮧ ﺑﮩﺖ ﺑﮍﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﭘﯿﻨﮯ ﮐﯽ ﺍﺷﯿﺎﺀﻣﯿﮟ ﻣﻼﻭﭦ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﮐﻤﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ، ﺍﺳﮯ ﻣﻮﺕ ﯾﺎﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﻟﺤﻈﮧ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﻤﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻧﺖ ﻧﺌﮯ ﻣﻨﺼﻮﺑﮯ ﺑﻨﺎﺗﺎ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﺎ ﺷﻤﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺑﮩﺖ ﺑﮍﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭﺍ ﮨﮯ، ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﮐﺮﻭﺍﯾﺎ۔ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻧﮯ ﻏﺼﮯ ﺳﮯ ﺍﺳﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﯿﻞ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻟﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺟﯿﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﮯ ﺳﻮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻭﮌﮬﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻧﻮﭦ ﺩﯾﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ، ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﺩﻭﻟﺖ ﺩﮮ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﮨﺮ ﻃﺮﻑ ﻧﻮﭦ ﮨﯽ ﻧﻮﭦ ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﺩﯾﮟ۔ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮨﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﺳﮯ ﻣﻼﻭﭦ ﻭﺍﻻ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﺣﮑﻢ ﮐﯽ ﺗﻌﻤﯿﻞ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﯿﻞ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﺎﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔
ﻋﺎﻟﻢ ﭘﻨﺎﮦ، ﯾﮧ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺑﮍﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﻏﯿﺒﺖ، ﭼﻐﻠﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﺴﺪ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ، ﺳﺎﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺮﯼ ﮨﮯ ﺑﺲ ﯾﮧ ﺍﭼﮭﺎ ﮨﮯ۔ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ، ﺗﺮﻗﯽ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺳﮯ ﺟﻠﺘﺎ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ، ﺯﺑﺎﻥ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭼﻼﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻡ ﮐﻢ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﻓﺴﺎﺩ ﭘﮭﯿﻼﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮬﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺎ۔ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﺎ ﭼﮩﺮﮦ ﻏﺼﮯ ﺳﮯ ﺳﺮﺥ ﮨﻮﮔﯿﺎ۔ ﺟﺎﺅ ﺍﺳﮯ ﻗﯿﺪ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻝ ﺩﻭ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮨﺮ ﻭﻗﺖ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﺑﮏ ﺑﮏ ﮐﺮﺗﺎ ﺭﮨﮯ، ﺗﺎﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﻓﻀﻮﻝ ﺑﻮﻟﻨﮯ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﻣﻞ ﺳﮑﮯ۔ ﺟﺐ ﯾﮧ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮨﻮ ﺗﻮ ﮐﻮﮌﮮ ﻣﺎﺭ ﻣﺎﺭ ﮐﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﮭﻮﻟﯽ ﺟﺎﺋﮯ، ﺣﺘﯽٰ ﮐﮧ ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺍﭼﮭﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺕ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﺳﮯ ﻧﮧ ﻧﮑﻠﮯ۔ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﭘﺮ ﺍﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻗﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻝ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔
ﻋﺎﻟﯽ ﺟﺎﮦ، ﯾﮧ ﺗﯿﺴﺮﺍ ﺑﮍﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﺭﺍﺷﯽ ﮨﮯ، ﺣﺎﻻﮞ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﺍﭼﮭﯽ ﺑﮭﻠﯽ ﺗﻨﺨﻮﺍﮦ ﻣﻠﺘﯽ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﮩﺪﮮ ﺳﮯ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ ﺟﺎﺋﺰ ﮐﺎﻡ ﮐﮯ ﺑﮭﯽ ﭘﯿﺴﮯ ﺑﭩﻮﺭﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺧﺪﺍ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺧﻮﻑ ﺳﮯ ﻋﺎﺭﯼ ﮨﮯ۔ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﺎ ﭘﺎﺭﮦ ﭼﮍﮪ ﮔﯿﺎ۔ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻧﮯ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﻗﯿﺪ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻝ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ، ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﺩﻭﻟﺖ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﻭﯾﮧ ﮨﺮ ﻭﻗﺖ ﻧﻮﭦ ﮔﻨﺘﺎ ﺭﮨﮯ، ﺟﺐ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻧﻮﭦ ﮔﻨﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮏ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﭘﺮ ﺿﺮﺏ ﻟﮕﺎﺋﯽ ﺟﺎﺋﮯ، ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﺗﻨﺎ ﺗﮭﮑﺎﺩﻭ ﮐﮧ ﺁﺋﻨﺪﮦ ﺟﺎﺋﺰ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﯾﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﭘﯿﺴﮧ ﻧﮧ ﭘﮑﮍﺳﮑﮯ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺣﮑﻢ ﮐﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ۔
ﺍﺏ ﭼﻮﺗﮭﮯ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﯼ ﺁﮔﺌﯽ۔ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺳﻼﻣﺖ ﯾﮧ ﭼﻮﺗﮭﺎ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﺎ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻥ ﮨﮯ، ﻟﻮﮔﻮﮞ ﭘﺮ ﺭﺣﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ، ﺑﭽﻮﮞ ﭘﺮ ﺷﻔﻘﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ۔ ﺟﻮﺍﺏ ﮐﮭﯿﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺑﮭﯽ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺳﺨﺖ ﺑﺮﮨﻢ ﮨﻮﺍ۔ ﺣﮑﻢ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺍﺳﮯ ﺟﯿﻞ ﭘﮩﻨﭽﺎﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺳﺰﺍ ﻣﻠﯽ ﮐﮧ ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﺳﮯ ﻗﯿﺪ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ، ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﺍﯾﮏ ﮨﺰﺍﺭ ﺑﭽﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﻠﯿﮟ ﮔﮯ، ﺟﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﯾﮧ ﺷﻔﻘﺖ ﺳﮯ ﭘﯿﺶ ﺁﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﻻﮐﮭﻮﮞ ﺭﻭﭘﮯ ﺍﺳﮯ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﻭﺍﭘﺲ ﻟﮯ ﻟﯿﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﺟﻮﺍﺭﯼ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺳﮯ ﺍﺳﮯ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﺎ ﻏﻢ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺳﮑﮯ۔
ﭘﺎﻧﭽﻮﺍﮞﮕﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﮨﺮ ﻃﺮﻑ ﮨﻮﮐﺎ ﻋﺎﻟﻢ ﺗﮭﺎ، ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﻠﮏ ﮐﺎ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻋﺎﻟﻢ ﺗﮭﺎ۔ ﻟﻮﮒ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﯽ ﺟﺎﮦ ﻭ ﺟﻼﻝ ﮐﮯ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﮩﺖ ﻋﺰﺕ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ، ﻣﺠﺮﻣﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﻓﮩﺮﺳﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﻟﻮﮒ ﺩﻡ ﺑﺨﻮﺩ ﺭﮦ ﮔﺌﮯ۔ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﻋﺎﻟﯽ ﺟﺎﮦ، ﯾﮧ ﭘﺎﻧﭽﻮﺍﮞ ﺑﮍﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﺳﺎﺋﻨﺴﯽ ﻋﻠﻮﻡ ﮐﺎ ﻣﺎﮨﺮ ﮨﮯ۔ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺳﺎﺋﻨﺲ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺋﻨﺴﯽ ﻃﺮﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﺘﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺧﻮﺩ ﺻﺎﻑ ﺳﺘﮭﺮﺍ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ، ﮐﺘﺎﺑﯿﮟ ﺷﻮﻕ ﺳﮯ ﭘﮍﮬﺘﺎ ﮨﮯ، ﺭﺍﺕ ﺩﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﻏﺮﻕ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ، ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭼﮭﯽ ﺍﭼﮭﯽ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺑﺘﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﻟﻮﮒ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﺩﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺑﮩﺖ ﻣﺮﻋﻮﺏ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﺏ ﺗﮏ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺎﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﺗﮭﯽ، ﺟﻮ ﺍﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺗﯽ۔ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺣﯿﺮﺕ ﺳﮯ ﺳﺎﺭﯼ ﺑﺎﺕ ﺳﻦ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ، ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ۔ ﺣﻀﻮﺭ ! ﺗﻤﺎﻡ ﺗﺮ ﺍﭼﮭﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﯾﮧ ﺷﺨﺺ ﺧﻮﺩ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﻭﺯﻣﺮﮦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺳﺎﺋﻨﺴﯽ ﺍﺻﻮﻝ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ۔ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﺭﺱ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﻗﺎﺋﮯ ﻧﺎﻣﺪﺍﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﻃﺮﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺎﺋﻨﺴﯽ ﺗﮭﺎ، ﻟﯿﮑﻦ ﺧﻮﺩ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﮔﻮﯾﺎ ﺍﺱ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﺑﮯ ﻋﻤﻞ ﮨﮯ۔ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺍﺱ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺗﺨﺖ ﺳﮯ ﺍﭨﮫ ﮐﮭﮍﺍ ﮨﻮﺍ، ﺑﮯ ﺷﮏ ﯾﮧ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﻗﻮﻡ ﮐﺎ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﻣﺠﺮﻡ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﮯ ﻋﻤﻞ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻗﻮﻡ ﮐﺒﮭﯽ ﺗﺮﻗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺳﮑﺘﯽ، ﺟﻮﺍ، ﺷﺮﺍﺏ، ﭼﻮﺭﯼ، ﺑﺪﻣﻌﺎﺷﯽ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﯽ ﮨﻮﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﯽ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺍﻟﻌﺒﺎﺩ ﺳﮯ ﺑﮯ ﺍﻋﺘﻨﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺗﺒﮭﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﮐﺴﯽ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻗﻮﻝ ﻭ ﻓﻌﻞ ﮐﮯ ﺗﻀﺎﺩ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ، ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﯽ ﻧﮕﺎﮨﯿﮟ ﻗﮩﺮ ﺁﻟﻮﺩ ﮨﻮﺭﮨﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻋﻈﻢ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ۔
ﻋﺎﻟﯽ ﺟﺎﮦ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﯿﺎ ﺣﮑﻢ ﮨﮯ۔
ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﻧﻈﺮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮈﺍﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ۔
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﻭ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﺎ ﺳﺮ ﻗﻠﻢ ﮐﺮﺩﻭ ﺗﺎﮐﮧ ﺁﺋﻨﺪﮦ ﺍﺱ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﮯ ﻋﻤﻞ ﻟﻮﮒ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮧ ﺭﮦ ﺳﮑﯿﮟ۔
ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺳﺰﺍ ﮐﮯ ﺍﻋﻼﻥ ﭘﺮ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﭘﺮ ﺳﮑﺘﮧ ﻃﺎﺭﯼ ﮨﻮﮔﯿﺎ۔ ﻣﺤﻞ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﮨﺮ ﭘﮩﻠﯽ ﺑﺎﺭ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﮐﯽ ﺗﺮﻗﯽ ﻭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮐﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ۔ ﺳﺰﺍ ﻣﻠﺘﮯ ﮨﯽ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﺎ ﺭﻧﮓ ﺯﺭﺩ ﭘﮍﮔﯿﺎ۔ ﻭﮦ ﺍﻟﺘﺠﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺎ، ﻋﺎﻟﯽ ﺟﺎﮦ ﺭﺣﻢ، ﻣﺠﮫ ﭘﺮ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﻧﮧ ﻻﮔﻮ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ، ﻣﺠﮭﮯ ﻣﮩﻠﺖ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ، ﻟﯿﮑﻦ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﭨﺲ ﺳﮯ ﻣﺲ ﻧﮧ ﮨﻮﺍ، ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﮯ ﺟﺎﮦ ﻭ ﺟﻼﻝ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺑﻮﻟﻨﮯ ﮐﯽ ﺟﺮﺍﺕ ﻧﮧ ﺗﮭﯽ، ﯾﻘﯿﻨﯽ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺑﮯ ﻋﻤﻞ ﮐﺎ ﺳﺮ ﻗﻠﻢ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻗﺎﺿﯽ ﺑﻮﻝ ﭘﮍﺍ، ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺳﻼﻣﺖ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺩﺭﺳﺖ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺻﺎﺩﺭ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ، ﻟﯿﮑﻦ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﯾﮏ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﮭﯽ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﮐﻮ ﺗﻮﺑﮧ ﮐﯽ ﻣﮩﻠﺖ ﺿﺮﻭﺭ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺍﺳﺎﺗﺬﮦ ﺑﮯ ﻋﻤﻠﯽ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺭﺍﮦ ﺭﺍﺳﺖ ﭘﺮ ﺁﺟﺎﺋﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﺧﻮﺏ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ۔ ﺧﻄﺎﮐﺎﺭ ﮐﻮ ﺍﺻﻼﺡ ﮐﯽ ﮔﻨﺠﺎﺋﺶ ﮐﺎ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺿﺮﻭﺭ ﺩﯾﻨﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﺳﺰﺍ ﭘﺮ ﻧﻈﺮ ﺛﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﻗﺎﺿﯽ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻭﺯﻥ ﺗﮭﺎ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻧﮯ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﻮ ﭘﺎﻧﭻ ﺳﺎﻝ ﮐﺎ ﻭﻗﺖ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻠﻢ ﻭ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺟﮩﺎﻟﺖ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﮬﯿﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﮐﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﺳﮑﮯ۔
ﺳﺎﺋﻨﺲ ﻣﺤﺾ ﺍﯾﮏ ﻟﻔﻆ ﻧﮩﯿﮟ ﻃﺮﺯ ﺣﯿﺎﺕ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻓﮑﺮ ﮐﯽ ﻋﻤﻠﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺁﻗﺎﺋﮯ ﻧﺎﻣﺪﺍﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯﮎ ﻋﻤﻞ ﮐﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﺣﮑﯿﻢ ﮨﮯ۔ 
Share To:

Post A Comment:

0 comments so far,add yours